loading...
هیئت انجمن های ورزشی کلانشهر رشت
user1 بازدید : 75 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان گیلان طنین‌انداز شد

13 آبان، روز دانش آموز، روز تجلی غیرت ایرانی

و روز رسوایی آمریکا گرامی باد

 

user1 بازدید : 109 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (2)
تیم ملی راگبی سونز (۷ نفره) ایران با غلبه بر افغانستان در دیدار پایانی دومین دوره مسابقات راگبی غرب آسیا به مقام قهرمانی رسید.
 
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی شهر رشت به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی راگبی ایران بعدازظهر شنبه 11 آبان ماه، در بازی نهایی مسابقات راگبی 7 نفره غرب آسیا موفق شد با ارائه یک بازی کاملاً برتر مقابل افغانستان به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست آورد.
 
تیم ملی کشورمان در حالی به این پیروزی دست یافت که تیم حریف از مربیان نیوزلندی سود می‌برد و اکثر ملی‌پوشان افغانستان را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دادند. در این دیدار بازیکنان ایران با حساب 33 بر 7 حریف خود شکست دادند و مدال طلا را به سینه زدند. در بازی رده بندی، تیم ملی امارات با حساب 17 بر 12 برابر لبنان پیروز شد و به مقام سوم رقابت‌ها رسید.
 
تیم ملی راگبی 7 نفره ایران را که دو تن از بازیکنان راگبی شهرداری رشت به نام های آقایان سینا خانزاده و بهزاد جلیلی همراهی می کردند، پیش از این تیم‌های لبنان، افغانستان و امارات را شکست داده بود. این رقابت‌ها در دبی برگزار شد که تیم ایران برای اولین بار در آن حضور پیدا کرد و به مقام قهرمانی رسید.
user1 بازدید : 76 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
به همت هیات دارت انجمن های ورزشی رشت و به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم، یک دوره مسابقه دارت در روز پنجشنبه 2 آبان، در سالن چندمنظوره آتش نشانی واقع در میدان انتظام رشت،برگزار گردید که در پایان آقایان حسین مشکین، رضا صادقی و اسماعیل غریبی به ترتیب رتبه های اول تا سوم این رقابت را از آن خود نمودند.
231618_132

 

user1 بازدید : 85 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی رشت، طی حکمی از سوی محمدرضا فروهی رییس هیات انجمن های ورزشی ، در تاریخ 23 مهرماه، آقای شعبان عاشوری بعنوان رییس هیات انجمن های ورزشی بخش خشکبیجار منصوب گردید.
user1 بازدید : 73 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

امام جواد (ع) :

بدان که از دید خداوند پنهان نیستی پس بنگر که چگونه هستی

 

اس ام اس شهادت امام محمد تقی ( علیه السلام )

شهادت مظلومانه جوانترین شمع هدایت

و نهمین بحر کرامت تسلیت و تعزیت

user1 بازدید : 107 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

محمدرضا فروهی، رییس هیات انجمن های ورزشی رشت، از دعوت دو نفر از اعضای تیم راگبی شهرداری رشت به اردوی تیم ملی راگبی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: آقایان سینا خانزاده و  بهزاد جلیلی از بازیکنان تیم راگبی شهرداری رشت جهت حضور در مسابقات آسیایی که ازتاریخ 18 مهرماه در کشور هند برگزار خواهد شد به اردوی تیم ملی دعوت شدند. وی برای دعوت شدندگان به تیم ملی آرزوی توفیق نمود و افزود با برنامه ریزی و استفاده از بازیکنان و همچنین مربیان با تجربه می توان گام های بسیار موفقی را در رشته های مختلف ورزشی برای حضور و معرفی بازیکنان مستعد و آماده برداشت.

user1 بازدید : 102 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

*** ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد ***

ولادت با سعادت هشتمین نور ولایت و امامت، حضرت امام رضا(ع) ثامن الحجج، بر تمامی شیعیان جهان گرامی باد

نمایشگاه "در پرتو ولایت و امامت" در انگلستان برگزار می‏شود

 

user1 بازدید : 94 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

هیات انجمن های ورزشی رشت، به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت امام رضا (ع)، یک دوره مسابقه دارت به مدت یک روز با حضور 25 شرکت کننده در تاریخ 21 شهریور، در سالن ورزشی چند منظوره سازمان آتش نشانی رشت برگزار نمود. که در پایان این رقابت، آقایان سیاوش علیخانی، رضا صادقی و اسماعیل غریبی به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقه را از آن خود نمودند.

user1 بازدید : 86 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بقیع، امشب دوباره، در خاک تو خورشیدی خواهد دمید و ستاره ‏ای به آسمان خواهد شتافت...



صادق که اساس دین از او شد معمور                     بودند ملایک پی امرش مامور
آخر ز جفا، ناصر احکام خدا                                     مسموم شد از ظلم و جفای منصور

سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق (ع)تسلیت و تعزیت باد

user1 بازدید : 103 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

برگزاری دوره های آموزشی رایگان

محمدرضا فروهی رییس هیات انجمن های ورزشی رشت از اعلام آمادگی این هیات به منظور عقد قرارداد با مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر رشت در جهت آموزش رایگان رشته های مختلف تحت پوشش این هیات خبر داد

وی گفت: این هیات توانایی برگزاری دوره های متفاوت رشته های ورزشی تحت پوشش این هیات را با استفاده از مربیان توانمند و با هدف اعتلای ورزش عمومی و استعدادیابی و توانمندسازی دانش آموزان در ساعات ورزش مدارس را دارد.

user1 بازدید : 115 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)
محمد رضا فروهی، رییس هیات انجمن های ورزشی رشت از حضور محسن خیرخواه نماینده فدراسیون جهانی ورزش های رزمیWKF آلمان و بنیانگذار سبک ورزشی تای کی سان جهان از تاریخ 4 شهریور خبر داد و گفت : استاد خیرخواه میهمان هیات انجمن های ورزشی رشت است و در جمع ورزشکاران این هیات دیداری دوستانه با آنها خواهد داشت.
 
user1 بازدید : 122 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

نوجوانان پرورشگاه مژدهی، تیم بیسبال نوجوانان رشت را تشکیل می دهند

آقای رامین احمدی، رییس انجمن بیسبال و سافت بال استان گیلان، طی مطلبی از مسوولین پرورشگاه مژدهی رشت که زحمات زیادی به منظور در اختیار نهادن نوجوانان آن مجموعه را در جهت تشکیل تیم بیسبال نوجوانان این شهر متحمل شدند، تشکر و قدردانی نمود. در این پیام تشکر، از آقای محمدرضا فروهی، رییس هیات انجمن های ورزشی استان و نیز آقایان خلیق و ندافی نیز که طی حکمی به عنوان مربیان این تیم  منصوب و تلاش زیادی را برای تحقق این امر داشتند، قدردانی نمودند.

user1 بازدید : 103 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

تیم راگبی شهرداری رشت، قهرمان مسابقات جام طلایی کنگره 60 شد

شهرداری رشت مقام اول و تیم­های تهرانی کنگره 60 و ستارگان الف به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب نمودند.

 مسابقات راگبی سونز جام عقاب طلایی به میزبانی کنگره 60  و با حضور 9 تیم در زمین شماره چهار ورزشگاه آزادی در تاریخ 25 مرداد برگزار گردید. این مسابقات در سه گروه برگزار شد که تیم­های شهرداری رشت، باران گیلان و زنجان در گروه A، تیم­های کنگره 60، ستارگان ب و خلیج فارس در گروه B و تیمهای ستارگان الف، تهران کلاب و قم در گروه C قرار گرفتند.

 

user1 بازدید : 129 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش تحریریه خبر روابط عمومی هیات انجمن­ های ورزشی رشت، آقایان امیر خدیق و سینا قدیمی، از مدرسان هیات بیس بال رشت که برای تدریس به شهر اراک اعزام شدند، در یک دیدار دوستانه که به بین تیم­ های اسپادانای اصفهان و کوروش اراک برگزار گردید به عنوان بازیکنان افتخاری به ترتیب در پست­ های پرتاب­ کننده و دریافت کننده حضور یافتند.

این بازی در مورخ 19 مرداد ماه برگزار گردید که در پایان زمان قانونی مسابقه تیم اسپادانا اصفهان از سد کوروش اراک گذشت.

 

user1 بازدید : 115 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

مسابقه قهرمانی دارت برگزار شد

به گزارش تحریریه خبر روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی کلانشهر رشت، یک دوره مسابقه قهرمانی دارت به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری رشت در سالن ورزشی آتش نشانی واقع در میدان انتظام برگزار شد.

این مسابقات با حضور 30 نفر شرکت کننده در تاریخ دوازهم مردادماه و به مدت یک روز برگزار شد که آقای طالب علیخانی به عنوان نفر اول، آقای اسماعیل غریبی و آقای حسین مشکین نیز توانستند رتبه های دوم و سوم را به ترتیب از آن خود نمایند.

user1 بازدید : 111 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

هیات انجمن های ورزشی شهر رشت با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری

به گزارش تحریریه خبر روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی رشت، تفاهم نامه  همکاری ما بین هیات انجمن های ورزشی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت منعقد گردید.

محمدرضا فروحی، رییس هیات انجمن های ورزشی در خصوص عقد این تفاهم نامه به تحریریه خبر روابط عمومی گفت: این قرارداد به ­منظور ایجاد بسترهای لازم برای در اختیار نهادن سالن ورزشی آتش­ نشانی، سالن حجاب و هم­چنین زمین چمن مصنوعی پارک شهر جهت تحت پوشش قراردادن فعالیت­ های ورزشی و در راستای ارتقای فرهنگ ورزش­ های همگانی، قهرمان­ پروری و افزایش ورزش کارکنان سازمانی در سطوح کشوری و استانی، فراهم شده است. وی اضافه کرد در این تفاهم نامه زمینه­ های لازم برای راه­ اندازی کلاس­ های مختلف ورزشی همچون دارت، فلوربال، طناب­کشی، فوتبالدستی، راگبی، سپک تاکرا، بیس ­بال و موی­ تای ایجاد خواهد شد.

user1 بازدید : 115 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

طی حکمی از سوی محمدرضا فروحی، ریاست محترم هیات انجمن های ورزشی رشت، آقای حمیدرضا آزمون به عنوان مشاور این هیات و همچنین آقای سید علیرضا باکی هاشمی نیز به عنوان مسوول روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی رشت معرفی گردیدند.

user1 بازدید : 105 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

امید و همدلی ورزشکاران در روز قدس

در روز قدس، مسوولین، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران هیات انجمن­های ورزشی شهر رشت به همراه مردم شریف و متدین این شهر، در راهپیمایی روز قدس، به حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در خیایانهای رشت حضور یافتند و انزجار و نفرت خود را از غاصبین صهیونیست به گوش جهانیان رسانیدند.

در این راستا، محمدرضا فروحی رییس هیات انجمن های ورزشی رشت گفت: مساله فلسطین دغدغه مشترک همه ملت‌هاست و پیام روز قدس این است که اسرائیل شکست‌خوردنی است

وی در ادامه گفت: فلسطین پیروز است زیرا مردم دنیا پشتیبان مردم مظلوم هستند و هر کسی در هر کشور اسلامی و غیراسلامی که در این راهپیمایی شرکت کرده نشان می‌دهد که در برابر ظلم و زور اسرائیل از مظلومیت فلسطین حمایت می‌کنند. فروهی، حمایت و حضور ورزشکاران، همچون همیشه دوشادوش مردم غیرت مند و در صحنه رشت را نشان این ادعا خواند.

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 14,972
  • کدهای اختصاصی